3 aylık bebeğim var ilk başlarda sarılık var diye meme +mama gittik (sadece günde 30 cc mama). 10 gündür sadece meme veriyorum. Çabuk hazmettiği için sürekli meme istiyor gece dahil saat başı yarım saatte bir memede. Bir anda hırsla emip 5 dk içinde kesiyor yoruluyor memede uyuyor sonra devam etmiyor. Böyle tüm gün memedeyiz. Çok yoruluyorum uykuları yarım yarım. Günde sadece 3 saat uyuyorum. Normalde sakin bi çocuk Az önce ağlama krizine girdi ne yapsam sakinleşmedi büyüme atağı heralde.. mama verdim bi dikişte 120 cc içti. Ama benim sütüm bu kadar çokken neden uykusu derin olmuyor gündüzleri. Biberondan çektiği kadar gelmiyor mu acaba?