14 aylık oğlum azı dişlerini çıkartıyor. Ama aşırı derece de huysuz herşeye ağlıyor uykuya bile zor yatırıyorum 2 gündür canımdan bezdim yeminle ne kadar zormuş. Ve sinirleniyor kafasını yerlere de vuruyor. Normal mi bunlar azı dişi gerçekten bu kadar zor mu