Fatosahinibrahim27 alerji maması aksine gelişimini olumlu etkiledi çünkü alerjik birşey içmesi onu rahatsız ediyor, gelişmiyor. 12 aydır oğlumda kullanıyorum gelişimi gayet iyi. Hiçbir zaman tombiş bir bebek değildi şuan çok şükür tam iyi . Korkmayın alışana kadar zor oluyor sonra çocuk da çok rahatlıyor. Süt artması kendimde herşeyi denedim olmadı ama dinlenmek galiba en yararlı şey. Tek başıma çok yoruluyordum olmadı benim. Bestlak kullandım,bol su içtim ,yeşillik yedim arttırdı ama çok yeterli değildi