ozlemmmalpkaan kızlar bebeğim bugun 1 aylık oldu kakasını yaprken zorlanıyor ve osurdugunda yaprken ağlıyor nedenini anlamadım ve sarı renkli sıcıyor su kıvamında biraz pütürler oluyor icinde bilgisi olanlar bilgi verebilir mi?🥺😞