Biroglanannesi Buzluğumda köfte var ama çok yağlı. Kaynanamlar yaparken yağını çok kaçırmış . Eşimde bende yiyemiyoruz yani midemiz almıyor . Nasıl yapabilirim o köfteleri fikriniz var mı kızlar ? Sadece yağlı kağıda serip fırında pişirsem yağları gider mi ki
1kz1ogln_ Biroglanannesi un ekmek ve düğü ekleyebilirsin yağı çekerler ve mangalda yapıp yağlarının akmasını saglarsin
1kz1ogln_ Biroglanannesi anladım canım yağlı kagitta yap altına patates koy patateste çeker yağı ama illaki yağlı olacaktır bence yemek gibi yap çıkan yağı üstünden al