
yaklaşık 1 aydır bu siteyle uğraşıyorum resmen bi ürün aldım etiketli hiç giymedim değişmek istedim yok değiştiremeyiz şöyle böyle zar zor değiştirdiler 1 ay oldu seçtiğim ürünü bana göndermediler üstüne para iademi istedim diye beni engellediler ne ürün geldi ne paramı iade ettiler 300 TL çöp oldu resmen lütfen şikayet edelim bu sayfayı beni heryerden engellemişler gerekli yerlere şikayette bulundum zaten böyleleri para kazanmasın ya milleti yiyorlar resmen..