Adasibel Biz de anne sütü ve mama olarak aptamil kullanıyoruz, probiyotik damla kullanıyoruz, 40 günlükten beri ferrum kullanıyoruz. 4 aylık, Son iki aydır kaka yeşil ve kokulu🤦🏻♀️ Tahlilde bişey çıkmadı, neden olduğunu da anlamadım, gazı da kokuyo😥