Gupssse anneme kot pardesü aldım Trendyol dan bı de çiçek sepetinden çiçek ve çikolata setleri oluyor ondan sipariş vericem sanırım, anneler gününden birkaç gün sonra annemin doğum günü birinde hediyeyi diğerinde çiçegi göndericem. Kayınvalideme bişey almicam nisanliyken anneme de ona da aynı teraryum dan almıştım geçen sene almadım eşim para verdi. Kayunvalidem hediye yerine parayı tercih ediyor çünkü. Benim de ilk anneler günüm, geçen sene hamileydim eşim gül almıştı, bu sene de alır herhalde 🙈☺️