Bebeğim 35 günlük ve sürekli kusuyor fazlasını değil bildiğiniz ağzından burnundan doktora götürdük idrar ve kanı temiz çıktı pzt tekrar götüreceğiz bu yüzdende doymuyo gibi hissediyorum mama ilavesi yapıyorum varmı aranızda bu durumu yaşayan kızlar?