Bedsssss loru ev yoğurdundan yapıyorum. Yumurta sarısıyla lorlu omlet yapıyorum çok besleyici oluyor. Tuzsuz peynir alıyorum bulamazsam az tuzlu alıp suda bekletiyorum. Çok geç kalmış sayılmazsınız ama besin değerleri yüksek şeyler bunlar. Mutlaka yedirin. Keçi sütünden peynir yapıyorum mesela