Merhabalarr 2 aylık bebeğim var mamayla besleniyor aptamil kullanıyorum kilo alımı falan da güzel ilerliyo ama şöyle bir durum yaşıyorum önceden günde hiç olmazsa 1 defa kakalı bez alıyodum son 1 haftadır 2 gün kaka yapmadığı oluyo bu da sıkıntı veriyo çocuğa haliyle. Sürekli ayaklarını çekiyor falan her beslenmeden sonra gaz çıkartıyoruz ama acaba mamadan kaynaklı olabilir mi? Mama mı değiştirsem? Doktor ya hipp ya da aptamili önerdi. Direk aptamil aldım hippi denemedim henüz. Fikirlerinize ihtiyacım var