Selam anneler
Sorum bu konuda deneyimini aktaran anneler olursa çok memnun olurum 7 haftalık hamileyim ikinci bebeğime bir kızım var 19 aylık doktor problem yok dedi ama benim hamileliğim çok sıkıntılı geçiyor hiçbirşey yiyemiyorum güçsüz düşüyorum kızımda meme bağımlısı ha bire emmek istiyor uykuya geçiştede meme aracılığıyla geçiyoruz bu yüzden bıraktırmak istiyorum bırakan anneler nasıl bıraktınız acaba deneyimlerinizi yazarsanız çok memnun olurum. Sağlık ocağı hemşirem en son çare bişeyler sür dedi ama ne bileyim yapmak istemiyorum öyle bişey sanki.