Prensescik Elimde bı xs ateş ölçer bide nimomed olan var nimomed 37.5 gösteriyor öteki 36.6 nimomed olan daha yeni tamirden geldi yüksek olcuyodu hep ölçen yeri bozulmuş neyse yaptırdık güya bu xs kullanan varmı doğru olcuyomu gercekten