Kızlar spiral taktiracaktim ultrason çekildi yumurtaligimda kist çıktı. Sonra kadın doğum doktoru ilk kistin erisin ondan sonra taktir dedi ve bu cerazetteyi verdi. Ama ne zaman başlayacağımı söylemedi nasıl başlamalıyım adet biçimindeki başlanıyor buna sizler nasıl kullanıyorsunuz??