Grininyuztonu Selam kızlar, biz adanada oturuyoruz biliyorsunuz ki sıcak memleket şu an cıtcıtlı body ve ince Esorfman giydiriyorum siz nerdesiniz nasıl giydiriyorsunuz?
kucukprensinannesi Grininyuztonu aydındayım ben adanadan bir farkı yok buranında adanada büyüdüm çünkü kendim şuanlık altında zıbın üstüne uzun kollu takım var 1 yaşında
Bal_bebegim Grininyuztonu biz Malatyada ikamet ediyoruz gündüz sıcak fakat aksam hala serin gündüz orta kalınlıkta alt üst, aksam da cift alt üst giydiriyorum zıbını ve corabı dahil. Dısarda duruma göre gündüz hırka aksam mont.
Zyneepemree Grininyuztonu Samsun’da oturuyoruz zıbın üstünede ince pijama takımı giydiriyorum bazen kısa kollu zıbınla bırakıyorum
Mgtlh kucukprensinannesi bende sizin gibi giydiriyorum tarsustaym ve sanki şort yada kısa kollulara geçmek için biraz daha erken sanki haftaya tam sıcaklar geliyomuşşşşs 🌸
Grininyuztonu Esak bizde kayseriye gidicez hava değişikliğinden korkuyorum bakalım umarım hasta olmazlar
Esak Grininyuztonu yanına mutlaka penye şapka hırka falan al akşam serin olur da gündüz de ara ara hava değişimi olabilir
Solocann Grininyuztonu vandayım sabah ilkbahar öğle yazı akşam kışı yaşıyoruz kazaklar bi alınıyor bi çıkıyor 🤦🏻♀️
AnnaKurt Grininyuztonu İzmirde zibin ince bi üst alt çorap şu an için Ama Erzurum da zibin üst üstüne yelek altta iki pantolon çorap panduf 😂
sevgikelebegi Grininyuztonu hayır dışarısı 22 23 derece yeleği ne olursa olsun sırtı sıcak dursun diye giydiriyorum