Merhaba. Oğluma BİM’in Jenny welly bebek bezinden kullanıyorum, aylık paket geliyordu iki paket aliyorduk diğer türlü çok pahalı. Bu ay gelmedi, önümüzdeki salı gelir dedim onda da bu resimdekiler geliyor. Agu baby. Fiyatı uygun ama yeni mi çıktı? Daha önce duydunuz mu bu bezi? Kullanan var mı? Ya da almayı düşünen?

