Cansuerkan Daha önce nurse damla kullndım bebegım 9 aylık bırakmıştım 2 aydır kullnmayı ama bıraz gaz sıkıntısı yasıyoruz sankı metsıl cok duydum alayım dıyorum
Brnbckc Cansuerkan 49 günlük bebeğim var. Metsil kullanıyoruz günde 4 kere 4 damla şeklinde memnunuz. Gaz durumu bebeklerde değişiyor kimi erken bitiyor. Onu sizin takip etmeniz gerekir🙂
Brnbckc Cansuerkan 49 günlük bebeğim var. Metsil kullanıyoruz günde 4 kere 4 damla şeklinde memnunuz. Gaz durumu bebeklerde değişiyor kimi erken bitiyor. Onu sizin takip etmeniz gerekir🙂
ktnzehra49 benim kızım iki aylıkken metsil kullanmaya başladım nurse harveysten çok iyi geldi diyebilirim şu an üç buçuk aylık arada kullanıyorum her gün olmasada baya rahatlattı kızımı