Hilal55 büyük ihtimal sedasyon anestezi yapacaklardir. Benim bebeğim 40 günlüktü ozel bir hastaneye sordum 5 saat ac birakin dddiler ama cok kucuktu o kadar aclik icin o yuzden yaptirmadim. Devlette yaptıracağım uyutmayadan lokal yapacaklar. Sizde farkli hastanelere sorun her yerin yontemi farkli oluyor.