Kızlar çok utanarak soruyorum başına gelen var mı Ben 20 gün önce sezeryan ile doğum yaptım onunla alakalı mıdır bilmiyorum ama bu iki üç gündür büyük abdest imi yaparken biraz fazla kanamam oluyor ordan ve ağrı da zaten bebeğimin gaz sıkıntısı başladı onunla uğraşmaktan kendime hiç vakit ayiramiyorum doktora felanda gitsem bebeğime bakacak kimse yok götürsem durmucak bu durumu yaşayan var mı