Damlasu23 nazlimom_ bende sap simplex kullandım hiç işe yaramadı gazlı kızım ama nbl porbiyotik d3rop kullandım kabızlığı için çok şükür geçti iyi geldi bize ama her bebek farklı dr yarıyada bilir yaramaya da bilir
Eserr-80 Kullandim ama pek bi faydasıni göremedim sonradan biogia kullandigim daha etkili ama bebekten bebeğe farklılık gösterir