gokceyasss ara ara oluyo. Başlarda daha kötüydü şu an kızım 18 aylık biraz daha iyi. 1 yaş civarı nerdeyse hiç bşr şey yemiyodu. O dönem biz de hem alerji hem iştah için kullanmıştık. Şu an kilosu 50 persentilde daha normal yani. Sizin bebeğiniz ne kadarlık bilmiyorum ama sıkmayın canınızı diş, ataklar, havalar her şey etkiliyo iştahı zamanla düzelir umarım