Deniz32 Bebeğim 3 aylık 2 haftadır bu durumdayız hele son bir haftadır hiç almıyor gece gündüz sadece uykuda emiyor başına gelip şöyle aştım şunu önerebilirim diyen olursa çok mutlu olurum 😢
Hllsyma Deniz32 bizde de aynı durum var bi cözüm bulamadım atak dönemi diye düşünüyorum ama bekliyorum son 8 gün kaldı bakalım ne olacak
karanbeyinannesi Deniz32 pes etme canım ver göğüsünü almasa itse bile ver ben öyle yaptım çok zordur ama hiç pes etme düzelecek
Demirac19 Deniz32 bu durumu yaşamadım ama pes etme mutlaka sürekli dene ve devam, et elbette bebeğin pes edicek sen galip geliceksin. Farklı emzirme pozisyonları veya hareket halinde emzirmeyi duşta emzirmeyi denedin mi
Miniminnakbebe Deniz32 biz de 3 aylık oluyoruz 2 haftadan fazladır bu şeklde başta sütüm azaldı diye süşündüm şimdi arttı ama gene aynısını yapıyor. Ben de pes etmiyorum mamayı günde bi kere akşam üstü çok mızmızlanıp asla emmeyince veriyorum onun dışında tüm gün ya hemen uyandığında veriyorum 2 3 dk emiyor sonra oynatıp arada teklif ediyorum ya da ayakta gezip hoplayarak bi şekilde 10 15 dk tamamlamaya çalışıyorum. Üstüne biberon versem keisn içer ama ben uyutuyorum bezi çişli oluyor o yüzden aç kaldığını düşünmüyorum inşallah atlatırız
Deniz32 karanbeyinannesi inanın kucağıma alıyorum ya o anda anlıyor kendini geri itip ağlamaya başlıyor başlarda en azından ayaktayken alıyordu şimdi öyle de almaz oldu aynen bende ısrarla denemeye devam edeceğim inşallah bizimkide bir an evvel normale döner
Deniz32 Demirac19 hareket halindeyken denedim başlarda alıyordu son birkaç gün o halde de almıyor yıkarken hiç denemedim ama yarın yıkayacağız birde öyle deneyeyim gerçekten aşmak istiyorum artık
Deniz32 Miniminnakbebe benim bebeğim ayakta bile almıyor artık sağıp vereyim dedim benim bebeğim biberonuda kabul etmedi uykularında zorla veriyorum bazen çok derin uyuyor o zaman rahat emiyor acaba 1 haftadır sadece uykusunda verdiğim için aylıkken emmeyi iyice unuttu mu diye düşünüyorum
ikinci_yeni Deniz32 yürürken emziriyordum ben, beyaz gürültü açarak veya loş ışıkta filan da deneyebilirsiniz, göğsümü elimle sağıp ağzına önce süt damlatıyırdum o şekilde emdi, arabada da çok emerdi titreşim olduğu için sanırım rahatlatıyordu
Deniz32 ikinci_yeni bunları deniyorum yok bana mısın demedi kendiliğinden emdiği günleri mumla arıyorum bende denemeye devam edeceğim inşallah bir an evvel düzeliriz 😢
Miniminnakbebe Deniz32 o zaman bence doktora danışın kilo kaybına sebep olmasın bir de artık emzirme danışmanları falan var öyle bir destek de almayı düşünebilirsiniz Allah yardımcınız olsun
Deletedmom_32 Deniz32 allahım çok zor ya bende yaşadım 1 hafta deli olacaktık memeyi bırakacak diye her duştan sonra emmeye başladı benimki hoplata zıplaya emdi 10 dk falan allahtan şimdi iki gündür güzel emiyor inşallah sizinki de düzelir 🙏
Deniz32 Deletedmom_32 gerçekten çok zor en zorlandığım gün içinde oyalandığı. olay bu ne güzel siz aşmışsınız darısı bir an evvel bizim başımıza inşallah 🤦🏼♀️