Minik_kusummm merhaba doktora götürüp gösterdin mi? benim kızım 16 aylık hic güzel uykusu olmadı, gece sağa sola döner mırıldanır bangır bangır ağlar, doktor da bi se diemio her sey normal görünüo. ben de imtihan demekten baska çarem kalmadı, uykusuz yorgun bitkin kendini beğenmeyen kendini hep oluösuz eleştiren bi insan haline dönüştüm halim dermanım takatim yok ha bir de 3 yasında da ablası var🥺 güzel pozitif günlerimi özledim