Derinsmommm Buzluktaki içli köfteyi hemen kızartıyor musunuz yoksa buzunun çözülmesi, yumuşaması mı gerekiyor?
BuzluKahve Derinsmommm beklemeden kızartıyorum bol ve kızgın yağda. Eğer yağ bol olmaz üzerini kapatmazsa parçalanıyor
Findikzadem Derinsmommm en az 1 saat erimesini bekliyorum normalde haşlama yaparız biz onda bile erimesini bekliyrm
1armintosannesi Derinsmommm fazla kızmamış yağa atıyorum önce sonrasında çevire çevire kızartıyorum ki buzlu kalmasın
Sumeyyebaglan Hayır yumuşamasını beklemeyin. Ben çıkarıp kaynar suya atıyorum bi beş dakika haşlayıp kızgın yağda kızartıyorum. Direkt kızartıladabilir. Başka yöntem var mı bilmiyorum ama ben bu şekilde yapıyorum gayet iyi oluyo☺️