Deletedmom0099 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi mercan şuan 22 aylık, tatile gittiğimizde 26 aylık olucak. ben bu seti aldım, simit büyük ama diğerleri gayet kullanılır bu yaş için, normalde 3+ yaş olarak satılıyor bu set
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Deletedmom0099 Bu seti biliyorum. Can yeleği asla takmaz benim kızım. Simit kolluk olarak mı alsam acaba hangisini isterse takar 🙈 Mercan ne kadar güzeelsinn 😍
Deletedmom0099 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bence dene, zaten çok pahalı değil. trendyoldan kupon yaptıysan eğer ben o kuponla 35 liraya almış oldum 🙈 teşekkür ederiiz 😘
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Deletedmom0099 Yapmadım ya 😂 uğraşmak istemedim bu sefer. Ayla o zaman 35 aylık olucak.
Minikcivcivim AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ben ölçüsüz çocuk kolluğu olarak almıştım geçen yıl kullandık uydu. Geçen yıl 2 yaşındaydı. Bu yaz da aynı kolluk olur diye düşünüyorum henüz ortaya çıkarıp denemedik
Gizemlibirisi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi kızım üç yaşında. Simidi sürekli çıkarmak istedi havuzda. Bu defa kolluk alacaz. Bence kolluk alın
Deletedmom0099 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bence bu set gayet yeterli ona, yada direkt simit kolluk olanı da vardır belki bir bakarsın. ben kalitesini de beğendim 🤌🏼
Gizemlibirisi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ay hiç bilmiyorum canım deneyip alırım heralde. Ölçüsü mü varmış :)
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Deletedmom0099 Ben simit aldım bestway ama patlak çıktı üretim hatalı çünkü paketini ilk kendim açtım. Yine simit alacaktım bir sorayım dedim. Kolluk simit ayrı ayrı alıp kullanmayı düşünüyorum şimdide.
Deletedmom0099 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi geçen yıl bende bestway kullandım onun kalitesi çok daha iyi tabi ama buda iş görür nitelikte. bencede ikisini alman çok daha iyi olur 🤭
ikikizannesi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bnmkiler simit takiliyor kolluk sevmediler aslinda su pahali olan kolluklar var yuvarlak onlar iyi ama senede bir hafta icinde o parayi vermek istmedim
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ikikizannesi Yok ya bir kere tatil için o kadar para vermem bir kolluğa. Desem ki tüm yaz yazliktayız her gün denizde havuzda o zaman alınabilirdi. Ama şimdi gerek görmüyorum
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Deletedmom0099 Öyle yapayım en iyisi evet patlak çıkmasaydı simit varya çok iyiydi ya 😂