Deletedmom_123 canm benim yavrunu sağlıkla,huzurla büyütmeyi dilerim hayrli olsun ins🙏🧿bugunlerin ,kendini kötü hissettiğin her anın geçicek zaman gerçekten su gibi yani bunu laf olsun diye soylemiyorum gerçekten öyle 👍😉benim annem 8gun kaldı ilk bebeğim inan lohusaligida ağır yaşadım ama aslanlar gibi baktim oğluma sende bakıcaksin, huyuna suyuna alışıp düzen kurucaksin inan buna…Ben 6aya kadar evde puset kullandım,uyguladığında beyaz gürültüyü hep açık tuttum,masaj yaptım,bacaklarına kollarına hergun spor hareketler yaptırdım öyle rahatlayıp uyurdu tabikide uykusuz kaldığım ağlama evresine geldiğim çok zaman oldu ama hepsi güzel birer anı olarak kaldi🙏😊şuan oğlum 22aylik çok sukur🙏🙏