Mirkay bebeğim 3 aylık 2-3 saatte bir acıkıyor 3 saatte bir sıkı sık ve özellikle uzun uzun emzirerek artıyor sadece , havuç yediğim günler arttığını farkettim, ben bir de solgarın bira mayası olan tabletleri var o da artırıyordu ( belki plasebo bilemiyorum)