Merhabalar. İlgili bir doktor arıyorum 2.gebeligi planlıyorum. Ama öyle baştan savan bir dr istemiyorum. Benim ilk doktorum iyi güzeldi ama muayene 3 dak sürüyordu. Soru soruyordum ağzının içinden konuşuyordu. Sırf bu yüzden mesaj atardım. Sezeryanla arası kısa olacak. O yüzden iyi biri olsun istiyorum.