Kızlar 18 günlük bebeğim için sütüm az diye aventin biberonuyla mama takviyesi yapıyordum 1 haftadır göğsümü ittirmeye başladı istemedi meme reddi başlamadan bıraktım biberonu şimdi eds yapıyorum ama bu yöntemle kaç gün de sütüm çoğalır yetmiyor sütüm ve mama yapıyorum 1 ölçek kadar ama bu sistem dışarılarda olmaz evde de çok dikkatli yapıyorum dökerim diye yapan arkadaşlar nasıl ilerlediniz kaç gün yaptınız