meraklibiranne Dişten bıktım 11 aylığız şu an azı dişlerimiz çıkıyor Diş serüvenimiz hiç bitmedi altıncı aydan beri biri bitip biri başladı osanit de aldım tetagilde aldım Hangisinin faydası olduğunu bilemedim sizce hangisi daha iyi
Meltemingo meraklibiranne cok kotu olmadgi zaman tetagil veriyorum osaniti genelde gece uykusuna yatmadan veryrum biz faydasini grduk
Deletedmom0099 meraklibiranne osanitten çok memnunum, bittiği için de kalbim kırım bir şekilde tetagile geçicem 4 dişimiz kaldı sadece çünkü
Denizzz88 meraklibiranne osanit kullanmadım ama tetagilden memnunum geceleri veriyorum genelde iyi geliyor
eceunverkanra meraklibiranne Osanit kullanmadim hic ama tetagil biz de bi nebze ise yariyordu etkisini gorduk☺️
Archmomm meraklibiranne tetagil kulladık ama köprek dişlerini kesmedi nurse hayveys jel aldık bir tek o rahatlattı dentigel diye geçiyor adı