Kızlar ilk kez hamileyken bobregimde genişleme olmuştu o da gebe olduğum içindi çocuk baskı yapiodu gelelim şu konuya 1 haftadr bobrek ağrısı cekiodum dun urolojiye gittim ultrasonda taş dusuruyosun dedi bobregin de baya şiş dedi Dr sol bobregimde hiç bisey yok bu arada. Tomografi istedi çekildim ama tomografide göremedi 3 mm altındaysa görünmez pazartesi bida gel ultrasonla bakcam dedi ve 3 kutu ilaç verdi. Bol su iç dedi. Bulantı kusmam oluyo istesem de icemiom dedim. Bide bnde ağrının 4 günü yüksek ateş üşüme titreme kusma oldu dedim yine olursa acile gidiosun beni ariolar yatisini yapicam dedi neyse eve geldim ilaçlarımı içtim 1.5 litre suyu zorla içine limon sosu katarak içtim az önce afedersiniz cisimde kan olduğunu gördüm bu nedir yani niye oluyo açıklayın bana nolur