Amacım baltalamak değil ama bim,A101 gibi yerler çok kolay değil sanki. Halamın kızı mecburluktan 2 sene çalıştı ama ne çalıştı. Verdikleri parayı burnundan getiriyorlar dedi. Hem reyon düzenleme hem kasa hem baska şeyler hepsini bir kişi yapıyormuş. Yani biri kasada biri reyonda yok. Hele birseyler calinsin tam rezalet diyordu.