nazlimom_ Awent kullanıyoruz tutuyo öğüyüro gibi oluyo uyku arası veriyorum tutuyo dalınca da emziği atıyor doktor emziğe alıştır dedi başka hangi emzik markasını tutar ?
Deletedmom_21 nazlimom_ philips avent ultra air olani kullanıyoruz doğduğundan beri bibs de kullaniyor
Pinarerdem1 nazlimom_ 10 tane emzik aldım hiç birini tutmadı 10 aylık oldu artık pes ettik burun aspiratöru daha cazip geldi oğluma 😂
smnrlkn Ben e bebekten en uygun olan Wee baby ‘i verdim. Bende bakkal emziği tutmuşum kızçem de sevdi gibi:)
thecamellia nazlimom_ aventi tuttu bizimkide ama sadece uyurken emer bu aralar dişleri çıktığı için kaşımak içinde çok emiyo
Sinem66 Aynı problemi bende yaşadım avent ultra air da öğürüyordu agzına koyunca bende uykuya geçerken veriyordum ama daha sonra avent soothie aldım ucu ultra air a göre daha iyi ve onda problem yaşamadım
GiybetReis nazlimom_ nuk genius daha ince yapısı. İnceleyin isterseniz ben cok araştırdım diş yapısını bozmayan bi emzik.Aventte benım kızımda öğürdü. Çok büyük avent nuka göre.