Hanımlar hepinize iyi günler başlıktaysa yazdım bebeğim 5aylık dünden bu güne bi mızmızlığı vardı bide burun tıkanması mevcuttu bugün sabah bi uyandık kuru bi öksürük ve ses yok apse topar hastaneye gitti ve gerçekten acil ilgisi sıfır 3alıkken de bi bronşit geçirmiştik zaten tekrar geçirebilir filan diye bizi eve gönderdi boğazına bile hocam bi bakın dedikten sonra baktı çok sinirliyim çok da üzgünüm önerilecek fikirlerinize açığım kızlar 😢