4 aylık oldu. 2 gün öncede sünnet oldu ama bunlarla alakası yok 2 aydan sonra doğru düzgün emmiyor ağlıyor kucakta hele hiç emmiyor. Kendini geriye atıyor ağlıyor. Tek mama ile besleniyor. Kafasını sağa sola götürüyor 2 fırt çekip tekrar sala sola çeviriyor diliyle itiyor aç ama emmiyor açlıktan ağlıyor emmiyor yinede. Ya ben napacağım artık usandım bu 4. Ayda daha kötü oldu. Ya artık mama saatleri zulüm bana. Gerçekten balkondan aşağı kendimi atasım var yardım edin napayım biberon başlığı değiştim avent kullanıyor. Emzik emiyor ama çekip biberonu verince emmiyor ağlıyor itiyor