07Yasemini34 6 aylık kızım .3 buçuk ay sonra adet oldum 3 adetimi oldum.1 aydır karnında bebek donermis gibi haraketker var .adet olmasam dicem kesin bebek var nedir bu başına gelen varmı
Efuli6161 07Yasemini34 gaz mı var acaba..bi de sezaryen olduysanız ordaki sinirler kaynarken o tarz hareketler yapıyo