Melis84 yok o süt kesiği oluyor. peynir yapmak için peynir mayasına ihtiyacınız var. Ayrıca ısıyı da çok iyi ayarlamalısınız. İnstagramda hastalanmayan çocuk ve birlikte anneyiz gibi sayfalarda tarifleri var. Önce peyniri yapın. Ondan arta kalan peynir altı suyunu da ister kaynatın lor yapın. İsterseniz de o şekilde kullanın. Benim elim ayağım. Hamur işlerine, omletlere, pankeklere, çorbalara her şeye kullanıyorum. Makarnayı bile onda haşlıyorum