Kızlar merhaba, babannem 15 gündür positiv çıkıyor pcr test yaptıgında (en son salı günü test sonucu gelmişti) Evdeki testlerde artık negatif çıkıyor hiç birşeyi de yok. 3 aşısı var çalışada biliyor devlet izin veriyor. 10 gün sonra bulaşıcılığı geçiyor diyorlar öyle mi acaba? Bugün ziyarete gitmeyi düşünüyoruz da.
Bu arada dedem temaslı ve aynı evde olduğu halde kapmadı ondan🤷🏼♀️çözemedim vallahi