Annem-33 benim bebeğimde 3 aylık, eller sürekli ağızda, emziği yutacak gibi emiyor, ağzı sürekli salya,son bir haftadır da aşırı huysuz. Araştırdım, birkaç kişi diş dedi, çok erken geldi bana, elleri yeni tanıyor ondan kaşıyıcı da tutamıyor. Sizce diş mi? Sizde belirtiler nasıl başladı?