Rnalna bende bu yöntemi düşünüyorum biraz süre geçtikten sonra bakalım zorlu süreç gibi bu biraz 😯 inşallah işe yarar da çekilen çileye değsin.. Aslında bide kızımı hep 7 8 gibi yatıyorum acaba erken mi oluyor diye düşünüyorum bu aralar.. 7de uyursa 11 gibi mama için uyanır hemen uyuyor ama sonra 3 sonra 6 7 arası uyanıyor bu süreler 1 saat ileri geri gidebiliyor.. Ama çocugun düzeni bu 3.aydan beri