ikibebedublekahve Bebeğim son zamanlarda emerken bırakıp etrafı izleyip tekrar alıyor tekrar bırakıyor tekrar alıyor sürekli etrafı izliyor göğsümü kapatınca da ağlıyor emmek istiyor ama emmiyor da yani mama içerken böyle yapmıyor ne yapmam gerek 😔
visneli_turtam ikibebedublekahve bizde 4 aylığız,etrafı keşfetmeye başladı, ses yada gürültü duyduğu an bırakıp bakıyor, sonra da istemiyor memeyi birde artık 5 dk emiyor bırakıyor
Yenibirannee1 ikibebedublekahve boynunuza Dikkat çekici kolye takmanızı tavsiye ederim debçnedşm işe yarıyor
SetenayCo ikibebedublekahve görme yetisi yavaş yavşa tamamlandığı ve renklerin görmeye başladığı için asıl keşif şimdi başlıyor annesi. Benim bebeğim de bu huyuna 4.ayında başladı şimdi 8 aylık hala devam ediyor. Doktorumuz odayı loş hale getirin ev sessiz olsun dedi ama bizim eniv dünyanı en sessiz evlerinden biri olmasına rağmen küçük hanım dikkatini çeken bir şey mutlaka buluyor. Zamanla geçecektir. Dikkatli olması iyi bir şey 🌹🥰
Veragillerden Normal bir durum çünkü artık etrafı keşfediyorlar 😇bizim de dört buçuk aylık. Aynsıını yaşıyoruz, sessiz bir ortama geçiyorum, çok konuşmamaya gayret ediyorum, etrafta dikkatini en dağıtmayacak odaya geçiyorum.
ikibebedublekahve SetenayCo evet iyi bişey aslında ama insan üzülüyor emmediği için inşallah düzelir büyüdükçe🙏🏼☺️