leopar ya eminim iyi değildir ama uyarıcı olrak yapmıyorum sadece içine kadar çatlamıl ve oraya ilacın gitmesi mümkün değil bağıra bağıra ağlıyordu 3 . Gğn bugün geçti ağlaması canı yanmıyor artık ve evet bir sürü ilaç verdi ama kronikleşmişti bizimki sürekli çatlıyordu ilaç kapatsada ıkındığı an tekrar açılıyor demişti doktorumuz