blub96 probiyotik ve gaz damlası kullanıyorum, bu kullandığım kaçıncı damla fakat hiç işe yaramıyor, rezene kimyon ve anason çok tüketiyorum, yemeklerime dikkat etsem de yaramıyor etmesem de yaramıyor bu dediklerinin hepsini yapıyorum maalesef fayda yok, bir tek masaj yapamıyorum çünkü her seferinde ağlıyor masaj yapınca daha çok ağlıyor, susturup yapmaya çalışsam bile faydasını pek göremiyorum masajın , çıkan bi iki pırt onu rahatlatmıyor maalesef..