Jelibonsmom Brcunr111 peki neye alerjisi var dediler o nasıl anlaşılacak? Diyet yapıyo musun? Ne yiyorsun ve diyetten sonra düzeldi mi acaba? Kusura bakma çok soru sordum
ktnzehra49 Jelibonsmom yok bacım kolik değil sancısı vardır kolik olaydı şimdi isyan ederdin sende ben ve diğer kolik anaları gibi ağlamalarına çare bulamadığımdan naptıysam susturamadığımdan onunla beraber ağlamışlığım çooookkkk fazla Allah’ıma bin şükür ki 3 buçuk aylık şimdi gaz sancıları falan baya azaldı ağlaması gibii önceden gülmeyen bebeğim bi kaç gündür gülüyo ağlaması ufaktan gitti
Jelibonsmom ktnzehra49 kolik belli saatler arasında ağlıyor derler, benimki uyanık sürekli ve uyanık olduğu her dk ağlıyor
ktnzehra49 Jelibonsmom inan ki dün öyle bi kriz tutmuştu ki naptıysam sakinleşmedi kendini o kadar sıktı ki iki burun deliğindende kan aktı
ayse42tas Jelibonsmom ben kolik yada değil diye teşhis koymadım zaten yorumlarında okumadım bn yaşadıklarimi anlattım koliklik öyle bişey ki bebeğim ağliyor sürekli diye kafana dertden çok oturur onunla ağlarsın o derece yorarr öyle mesela bi arkadaşım daha vardı oda sürekli ağlıyor bebeğim morarin gibi diyordu videosunu cekdi attı bana inan benim bebeğimin yanında o ağlıyor mu dersin sonra bi bakdilar alerjisi çıkmış bunu tam bilemezsin belkide kolik değil çok gazlı bi bebek bunu doktora goturup tam teşhis koyulur canım ama benimkine kolik demisdi çünkü benim bebeğim gercekden belli saati yok du sürekli ara vermeden ugunurcasına ağlıyordu ay elhamdülillah gercekden benim için çok zorlu bi surecdi nerede doğum yapan birini duydum mu hep içimden Allah’ım uslu bebek olsun gazsız koliksiz bebek olsun diye dua ederim
Brcunr111 Jelibonsmom süt ve süt ürünlerini kestim. Ama pek emzirmiyorum o yüzden raporlu mama kullanıyorum. Daha yeniyiz bakalım inş fayda eder.
Jelibonsmom ktnzehra49 ya benim de öyle işte.. hergün mutlaka ağlıyor saatlerce, ama saat aynı değil ve gazı çoksa daha çok ağlıyor
Jelibonsmom ayse42tas yok canım yanlış anladın herkes farklı bir şey diyor demek istedim sadece.. ya valla benim bebeğim de öyle.. uyanık olduğu saatlerde hep çok ağlıyor, ama içerken falan çok hava yutuyor , o sırada daha da çok gazı oluyor ve daha çok ağlıyor
ayse42tas Jelibonsmom anlıyorum ben seni gercekden çok zor benim ilk çocugum evlendim hemen hamile kaldım ve hiç tecrübem yok du etrafından destek al yardım alabalicegin annen kayinvaliden eşin kimden yakınlık buluyorsan rabbim en kısa zaman da şifasını versin ama merak etme 4 aydan sonra ciddi boyutta azaliyor
Jelibonsmom ktnzehra49 bir sürü kullandım fayda etmiyor şu anda relaktaz biogaia sap simplex beraber kullanıyorum hiç bi faydası yok öncesinde de yine bir sürü şey kullandım .. masajla da çakmıyor gazı, makat darlığı falan mı var diye düşünüyor değilim