yookkdahaneler https://imgyukle.com/i/RHOskc https://imgyukle.com/i/RHOhet kızlar bebeğime ilk ddefa ayakkabı aldım ama sanki çok yapmacık yada ben anlayamadım bebek ayakkabıları böyle mi oluyor 🤧 başka rengini mi alsaydım
Kk41 yookkdahaneler cok Tatlı bunlardsn cok özendim ama bebeğimin yürümesi cok gec kaldığı icin almadım . Sonra da başka model hediye geldi öyle olunca kaldı. Yaz geliyor acık renk olsa daha güzel olur
Smrenes yookkdahaneler ay çok tatlı 😍 oğlumun da ilk ayakkabıları böyleydi pıtır pıtır yürüyordu ilk adım ayakkabıları böyle oluyor..
eceunverkanra yookkdahaneler Oğluma grisini ve yesilini almistim ilk aldigimda benim de gozume bi garip gozukmustu ama sonra ayaginda gordukce yakistirdim☺️
Duyulurum yookkdahaneler yapmacık derken?😄 Bebeğin ayak numarasi küçük olunca ayakkabısı da minnak oluyor 🌝
Baby_Mila yookkdahaneler vicco isim yapmış belki rahatta bebekler için ama çok kalitesiz kifidis ten bakabilirsiniz
eceunverkanra yookkdahaneler Ben koyu renk pek sevmiyorum acikcasi o nedenle bebegimin kiyafetlerinde de cok tercih etmiyorum ama bence kotu degil eger kiyafetleriyle daha kolay kombinleyecekseniz bu kalsin bence☺️ Yesilden ziyade gri belki her seyle uyumlu olur