Tucelina Merhabalar inek sütüne alerjisi olan bebislerin anneleri sizde hangi mamayı kullanıyorsunuz doktorumuz bize comidagen verdi ama inanılmaz agr kokulu acı acaba bilen varmı tadı çoğuna göre ii olan
Duru71 Tucelina neocate kullanıyorduk kabız yaptı Aptamil Pregomin AS Geçtik ikisinin tadı ve kokusu aynı Aptamil biraz daha iyi ama
_YanakReisinAnnesii Tucelina alerji mamalarının hepsi çok fena tat ve koku da malesef 🥺 biz aptamil pregomin kullanmıştık ilk birkaç gün vanilya şurubuyla vermiştim daha sonrasında da mecburiyetten alıştı içti yavrum
minimu Alerji manalarının hepsi ağır kokulu marka çok önemli değil.. içine biraz pekmez koyarsanız içiyorlar o şekilde..doktor tavsiyesiyle..
Duru71 Tucelina bizimde öyle oldu sivilcelenme oldu geçen günde unutmuş kaçamak yapmıştım bir hafta poposunda yara çıktı gitmedi sivilce gibi ama kabardı tamamen nefes alırken hırıltı da var zorlanıyor
minimu Tucelina daha çok küçükmüş.. doktorunuza bunu danışın mutlaka yanlış yönlendirmek istemem sizi