lidyahsn İstanbulda doğum yapmıştım Antalya ya taşındık taşınma esnasında oldu galiba her yere baktım yok bulamadım. Kayboldu. Acaba tekrardan hastane verir mi ayak izi de vardı hatıra ayak izi saklanıyor mu acaba hastane yi aradım dönüş yapılmadı hala
kubramomm- lidyahsn ayak izi bendede yok hastaneyi arasam sakliyormudur acaba istesemmi diye.. Asi kartı içinde birşey olmaz bebeğinin e nabız sistemi vardır kayıt aç zaten sisteme yansımıştır hastaneye gitsen bile yenisini verirler sistemden yazip
Esoca38 lidyahsn ası kartını yeniden verirler sonuçta hangi asi yaptıklarını sisteme kaydediyorlar onlarda ama ayakizini zannetmiyorum. bide doğum sırasında sertifika gibi bişey vermişlerdi kilo boyu ayakizi falan öyle bişey vermediler mi size