Guzelanne34 kestirerek yapılan peynirin bebeklere hiçbir faydası yok ne yazık ki, mayasız olduğundan da inek sütünü içirmekle aynı şey gibi oluyor. Ben de başta öyle yapmıştım bebek loru diye ama biraz araştırınca hemen bıraktım. Siz o lor peynirini kendiniz tüketin bence. havalar ısındı yoğurdu çok sararsanız da mayası hemen tutmaz yavaşça soğuması lazım ondan tutmamış olabilir