Aman diyim doktora sormadan başlama. Ki zaten antidepresana antihistaminik bile olsa doktor onayıyla başla. Malum doz ayarı belli bir sürede oluyor. Bildiğim kadarıyla emzirirken içilen bu grupta bir ilaç yok. Daha doğal yollar denesen canım, ne bileyim bebeğini emanet edebileceğin birileri varsa spora gitsen, arkadaşlarınla gorussen belki biraz da olsa kafanı dagitabilirsin. Papatya çayı iç akşamları mesela. Bebeğini uyutunca yap bi çay, çık balkona yaz günü mis gibi havayı çek içine. Herşey yoluna girer, azıcık bencil ol bak dünya nasıl güzelleşiyor😀