Yaa anlamıyorum 2 yaşında . Şuan herşeyi mız mızlanarak ağlayarak sürekli ağlama ağlama yıldım haaa😔 bir yerimi ağrıyor bir sıkıntı mı var yoksa yaş ile mi alakalı anlamadım hepsi mi aynı😣 bez değişiyorum ağlıyor üst değişiyorum ağlıyor😣 ağlıyor da ağlıyor